1. TEAVE MEIE KOHTA
1.1 Need on Yummy OÜ kodulehe www.yummybox.ee tingimused.
1.2 Need tingimused (koos dokumentidega, millele on selles viidatud) kirjeldab teile tingimusi, mille kohaselt me tarnime teile mõne oma tellimusteenuse (“Teenused”) kaudu tooteid (“Tooted”), mis on meie kodulehel loetletud. Palun lugege need tingimused hoolikalt läbi enne mis tahes Toote tellimist meie kodulehelt või mõne meie Teenuse tellimuse esitamist. Te mõistate, et tellides mõne meie Toote või Teenuse, nõustute te nende tingimuste täitmisega.
1.3 Neid Tingimusi kaasajastati viimati 8.12.2023 ning need kehtivad tarbijatele müümisel.
1.4 Kui kasutate või tellite Tooteid, pärast seda, kui oleme avaldanud mis tahes muudatusi, kehtivad teie suhtes need muudatused. Peaksite enne igat kasutamist või tellimust olema kindlad, et mõistate täpselt Tingimusi, mis kehtivad meie kodulehe külastuse või ostu kohta.
1.5 Palun tehke lehelt lahkumisel linnuke märkeruutu, et aktsepteerite meie tingimusi. Kui keeldute neid tingimusi aktsepteerimast, ei saa te meie kodulehelt Tooteid tellida.
2. TEENUSE KÄTTESAADAVUS
2.1 Meie koduleht on nähtud ette kasutamiseks ainult Eestis resideeruvatele inimestele (“Teenindatavad riigid”). Kahjuks ei saa me praegu aktsepteerida tellimusi inimestelt väljaspool neid Teenindatavaid riike või teatud sihtnumbritelt väikesaartelt.
3. TEIE STAATUS
Tellides meie kodulehelt te kinnitate, et:
3.1 olete juriidiliselt pädev astuma siduvatesse lepingutesse;
3.2 olete vähemalt 18 aastat vana;
3.3 olete ühe Teenindatava riigi resident; ja
3.4 sisenete meie kodulehele sellest riigist.
4. OSTULEPING
4.1 Kogu meie kodulehe kasutamine ja sellelt kodulehelt tehtavad ostud alluvad neile tingimustele. Pärast meie kodulehelt tellimuse esitamist saate meilt e-kirja teatega, et oleme teie tellimuse kätte saanud. Palun pidage silmas, et see ei tähenda, et teie tellimus on aktsepteeritud. Teie tellimus kujutab endast meile tehtud pakkumist osta Tooteid meilt Teenust tellides. Vastavalt meie tühistamisõigusele, mis on toodud punktis 4.5 allpool, toimub teie korduvtellimuse aktsepteerimine ja meie vahelise lepingu (“Leping”) täitmine siis, kui me Tooted Teile tarnime.
4.2 Meie Teenuste korduvtellimuste plaan koosneb proovitellimusest ja sellele järgnevad korduvad perioodilised maksed vastavalt Teiega kokkuleppele. Selle lepingu sõlmimisel teadvustate, et Teie korduvtellimusel on esma- ja korduvmaksed ja Te aktsepteerite oma kohustust maksta kõik korduvmaksed enne korduvtellimuse tühistamist. Yummy võib esitada perioodilisi maksenõudeid, kuni Te esitate märgukirja, et soovite muuta oma maksemeetodit või korduvtellimuse tühistada. See märgukiri ei mõjuta maksenõudeid, mis on esitatud enne, kui Yummy sai sellele mõistlikul ajal reageerida. Yummyile antud volituste lõpetamiseks ja maksemeetodi muutmiseks saatke e-kiri aadressil info@yummybox.ee või järgige meie kodulehel toodud juhiseid.
4.3 Meilt tellides nõustute korduvate perioodiliste tellimuste eest maksma kindlaks määramata ajaperioodi jooksul vastavalt tellimustingimustele, mis on meie kodulehel oleval taotlusvormil, mille olete täitnud, kuni korduvtellimuse tühistate Teie või meie. Vastavalt alltoodud punktile 4.5 on siin mitmeid võimalusi. Te saate oma tellimuse igal ajal lõpetada selle tühistamise tähtaja jooksul, millele on viidatud punktis 4.4. Tühistamine ei maksa midagi. Te saate korduvtellimuse taastada igal ajal pärast selle tühistamist, aga me jätame endale õiguse mitte lubada taastellimust, kui me oleme eelnevalt otsustanud Teie korduvtellimuse ise lõpetada.
4.4 Korduvtellimuse tühistamine on lihtne. Peate vaid minema meie kodulehel oma kontole ja järgima järgmisi samme, kuid seda tuleb teha enne teisipäeva südaööd (näiteks esmaspäeval väljastatava tellimuse puhul on tühistamise viimane aeg eelneva nädala teisipäev):
-Logige sisse oma kontole Yummy kodulehel;
- Klikkige KONTO ülamenüüs paremal;
- Klikkige HALDA PÜSITELLIMUSE SEADEID;
-Järgige samme deaktiveerimiseks või tühistamiseks.
4.5 Me jätame endale õiguse mitte uuendada teie korduvtellimust mis tahes ajal ilma oma otsuse põhjusi selgitamata. Nende põhjuste seas võivad olla (aga ei pruugi nendega piirduda) pettused tellimisel.
5. MEIE TOOTED
5.1 Toodete pildid meie kodulehel on vaid illustratiivsel eesmärgil. Meie Tooted võivad pisut kodulehel esitatutest erineda ja toit võib olla erineva värvi või suurusega. Toodete pakend võib samuti varieeruda sellest, mida näidatakse kodulehel.
5.2 Olete kohustatud avama ja kontrollima tooteid nende saamisel ja säilitama neid õigesti. Samuti vastutate meie Toodete ettevalmistamise ja valmistamise eest. Me ei vastuta mingite kaotuste, riknemise, kahjustuste või vigastuste eest, mis tekivad meie Toodete väära säilitamise või ettevalmistamise tõttu. Meil on õigus mitte rahuldada kaebusi, mis on esitatud peale paki vastuvõtmise kuupäeva.
5.3 Meie retseptikaartidel on nimetatud allergeenid, mis võivad meie Toodetes sisalduda. Siiski vastutate Teie meie paki kontrollimise ja koostisosade ohutuses veendumise eest, et kindlustada, et Toode ei sisalda Teile kahjulikku allergeeni. Meie Tooted sisaldavad koostisosi kolmanda osapoolena tarnijatelt, kes vastutavad oma koostisosade korrektse märgistamise eest. Ehkki enne kolmandate osapoolte tarnijate kasutamist kontrollime me neid rangelt vastavalt oma juriidilistele kohustustele, ei võta me vastutust valest märgistusest põhjustatud kahjude, kahjustuste ega vigastuste eest.
5.4 Tooted sõltuvad kättesaadavusest ja valdavatest turutingimustest. Kui Teie tellitud tooted ei ole kättesaadavad, võime Teile pakkuda mõistlikku asendust. Meie poliitika on teavitada Teid kõikidest asendusainetest e-kirja teel enne tarnet, kui see on võimalik või lisada sobiv asendustoode koos vastava märgisega tellimusele. Kui Te ei ole asendusega rahul, võite meiega võtta ühendust aadressil info@yummybox.ee. Kui meil ei ole Teile puuduoleva Toote asemel võimalik pakkuda mõistliku asendust (nt Toode pole meist sõltumatutel turutingimustel kättesaadav), siis võime otsustada puuduoleva Toote hüvitamise teile muul viisil. Viimasel juhul on Teil võimalus kasutada punktis 13 sätestatud õigusi.
5.5 Me pakume oma Tooteid erinevate hindadega sõltuvalt valitud toidukordadest ja me pakume ka erinevaid plaane. Nende plaanide hind sõltub sellest, millal te esmakordselt allkirjastasite meie Toodete tellimuse. Tooteid müüakse Teile tellimuse esitamise hetkel meie kodulehel kehtivate ja kuvatavate hindadega. Palun külastage meie kodulehte, et tutvuda kõige viimaste pakkumistega.
6. VAUTŠERID JA KINKEKAARDID
6.1 Võime pakkuda kinkekaarte, sooduspakkumisi ja muud tüüpi vautšereid (“Vautšer”), mis eeldavad e-kirjaga aktiveerimist, et selle omanik saaks hakata saama Tooteid meie Teenuse kaudu. Vautšer hakkab kehtima sellest hetkest, kui selle eest on makstud. Kõik need tingimused kehtivad meie ja Vautšeri omaniku vahel, kui Vautšeri omanik lunastab Vautšeri taotledes Teenuse alustamist.
6.2 Omanik võib Vautšerit kasutada vaid ettemääratud kordade arvu ning seda ei tohi kopeerida, paljundada, levitada ega trükkida ei otseselt ega kaudselt mis tahes vormis ega salvestada andmete päringusüsteemis ilma eelneva nõusolekuta.
6.3 Me jätame endale õiguse kutsuda tagasi või deaktiveerida iga vautšeri (väljaarvatud makstud kinkekaardid) mis tahes põhjusel ja mis tahes ajal.
6.4 Vautšereid saab osta vaid meie kodulehelt ning mitte ühegi teise kodulehe ega sidevahendi kaudu. Oma Vautšeri kasutamiseks peate sisestama selle unikaalse koodi veebikassas ja selle koodi kasutamine kinnitab Teie nõustumist nende tingimustega ja mis tahes teiste spetsiaalsete tingimustega, mis käivad Vautšeriga kaasas.
6.5 Kõik Vautšeriga kaasnevad allahindlused kehtivad vaid tellitud Toodete hinnale ning mitte tarnetasudele, mida võetakse tavamäärade järgi.
6.6 Vautšereid (kaasaarvatud Teie konto krediite), ei saa kasutada lisatasude või lisateenuste ostmiseks. Me jätame endale õiguse jätta Vautšeri koodide kasutamisest välja teatud tooted või reklaamkarbid.
6.7 Vautšereid ei saa kasutada juba eksisteerivate konto krediitide jaoks.
6.8 Me jätame endale õiguse tühistada Vautšerid mis tahes ajal. Me jätame ka õiguse keelduda Vautšerikoodidest, kui me kahtlustame mis tahes pettust.
7. SAADAVUS JA KÄTTETOIMETAMINE
7.1 Nende tingimuste jaoks on tasuta Standardne kättetoimetamine sõnastatud kui tarne kõikidele Eesti mandri aadressidele ning Saaremaale ja Hiiumaale, aga välja jäävad sellest väikesaared, kuhu me ei suuda Tooteid kohale toimetada (“Standardne kättetoimetamine”). Kui teil on meie tarnekohtade kohta küsimusi, palun võtke meiega ühendust aadressil info@yummybox.ee.
7.2 Me jätame endale õiguse toimetada teie kast kohale mis tahes ajal tarnepäeval, mis on kindlaks määratud ärasaatmise kinnituses.
7.3 Tarne on lõppenud, kui meie autoriseeritud kullerfirma viib Tooted aadressile, mille meile andsite. Kui Teie aadressil ei ole kedagi saadetist vastu võtmas, järgime meie või järgib autoriseeritud kullerfirma tarneinstruktsioone, mille olete meile andnud. Kui turvalisi instruktsioone ei ole antud, jäetakse tellimus kohta, mida autoriseeritud kullerfirma peab turvaliseks.
7.4 Me püüame järgida kõiki tarnejuhiseid, mida meile annate, kuid me ei suuda seda siiski garanteerida.
7.5 Kullerfirma võib püüda teiega telefoni teel kontakti võtta, et saadetis saaks kätte toimetatud. Kättetoimetaja kasutab telefoninumbrit, mis on Teie kontoga seotud, mis võib olla trükitud ka saadetise märgistusele.
7.6 Yummy kohustus toimetada Tooted kätte on täidetud, kui kuller annab Tooted turvalisse kohta, mille olete kindlaks määranud või kui koht, kuhu Tooted pannakse, on kulleri hinnangul turvaline.
7.7 Kui Toodete isiklik üleandmine ei ole võimalik ja turvalist kohta ei leita, võib Yummy viia kasti ka lähedal asuvasse majapidamisse või ettevõttesse. Majapidamist või ettevõtet loetakse “lähedal asuvaks”, kui vastuvõtja on samas hoones algse aadressiga. Lisaks võib Tooted viia ka vastuvõtjale, kes asub tarneaadressile lähedal jalgsi käimise vahemaa kaugusel (näiteks samas hoonetekompleksis, üle tee asuvas majas, kõrvalmajas). Kõiki ülalmainitud lähedasi majapidamisi ja ettevõtteid nimetatakse järgnevalt “Naabriteks”.
7.8 Klienti teavitatakse sellisest Naabri kätte toimetamisest tarneteatise või e-kirja teel.
Kui isiklik üleandmine ega Naabrite juurde toimetamine ei ole võimalik, peate nõustuma tellimuse täitmata jätmisega.
7.9 Yummy ei püüa saadetist rohkem Teile kätte toimetada. Te olete kohustatud kandma kõik kulutused, mis on seotud eelpool kirjeldatud ebaõnnestunud tarnega.
Yummy jätab endale õiguse muuta tarneaega eelneva ette teatamisega. Kui oleme jätnud Teie Tooted turvalisse kohta või mõnda teise kohta, mis on kullerile tundunud turvaline, ning need varastatakse või rikutakse, siis me ei võta endale selle eest vastutust, kuid võime teile pakkuda raha tagastamist või muud hüvitist omaenda äranägemise järgi.
8. RISK JA SELLE KANDJA
8.1 Kui tarne on tehtud vastavalt punktis 8 sätestatule (s.t klient on selle allkirjastanud, see on jäetud kliendi täpsustatud ohutusse kohta või kohta, mida pidas ohutuks autoriseeritud kullerfirma, või see viidi Naabri juurde, kui ohutut kohta ei olnud), siis vastutab rikkumise või kasti kadumise eest klient. Yummy ei vastuta mingi rikkumise, defekti ega kaotuse eest, mis võib tarnimisele järgnevalt aset leida.
8.2 Te vastutate täielikult mis tahes rikkumise või kaotuse eest, mis on tekkinud Teie poolt täpsustatud ohutu koha leidmise ebamäärasusest. Yummy ei ole kohustatud otsustama ohutu koha üle rohkem kui vaid selle üldise sobivuse aspektist.
8.3 Toodete vastuvõtmisest keeldumine ei vabasta Teenuse tasu maksmisest. Yummy ei vastuta mis tahes kahju eest kliendile, mis on seotud autoriseeritud kullerfirmalt saadetise vastuvõtmisest keeldumisega.
9. HIND JA MAKSMINE
9.1 Toodete ja tarnetasude hinnad on kajastatud meie kodulehel, kui Teie korduvtellimus on tehtud, väljaarvatud, kui selles esineb ilmne viga.
9.2 Kõik korduvtellimused on sama hinnaga, kui klient ei tee tellimuses muudatusi, näiteks kasti tüübi osas.
9.3 Kõikides Teenindatavates Riikides sisaldavad Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu, kui see on kohaldatav.
9.4 Toodete hinnad ja tarnetasud võivad mis tahes ajal muutuda, kuid need muudatused ei mõjuta tellimusi, mille kohta on juba saadetud Väljasaatmise kinnitus.
9.5 Kõikide meie Toodete ja Teenuste eest maksmine peab toimuma krediit- või deebetkaardiga. Me aktsepteerime maksmist Visa, Mastercardi ja American Expressiga. Tasuda saab ka pangalingiga, kus võimalik. Pangalingiga tasumisel tuleb vajutada panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Pangalingiga makseviisid on Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Slice in 3, Liisi ID.
9.6 Makseandmeid hoitakse turvaliselt kolmanda osapoole poolt, et võimaldada tulevaste tellimuste eest korduvmaksmist. Edasised detailid on pandud kirja meie privaatsuspoliitikas, mis on meie kodulehel kättesaadav. Yummyl ei ole ligipääsu täielikele krediit- või deebetkaartide andmetele.
9.7 Püsitellimuse makse töödeldakse 4 päeva enne tarnekuupäeval või sellele järgnevatel kolmel päeval.
9.8 Kui Teie tellimuse makse ei õnnestu, saadetakse Toode siiski Teile ja müük loetakse toimunuks.
9.8.1 Sellisel juhul püüab Yummy makseteatist korrata korduvmakse meetodi abil.
9.8.2 Teie vastutus on kindlustada, et tellimuste eest maksmiseks on kontol piisavalt raha või peate muutma vajadusel oma maksedetaile.
9.9 Kui meie kolmanda osapoole makseteenuse pakkujal on uusi kaardidetaile (näiteks teie eelmine kaart aegus, kadus või varastati), värskendatakse neid meie süsteemis automaatselt, et töödelda tulevikus Teie tellimuse makseid.
9.10 Toodete ja Teenuste hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
9.11 OÜ Yummy on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. Makseid pangalingiga vahendab Maksekeskus AS.
10. MAKSETE KOGUMINE
10.1 Kui makset ei töödelda, kui Yummy seda uuesti proovib, jätame endale õiguse võla sissenõudmiseks alternatiivsete vahendite abil kas otse või kolmanda osapoole võlgade sissenõudmise agentuuri abil.
10.2 Yummy võib Teiega võtta ühendust e-kirja, kirja, telefonikõne või sõnumi abil, et raha kätte saada.
10.3 Kui Te ei suuda tasumata arvet maksta ega võta Yummyga kümne päeva jooksul pärast tarnet ühendust, võime teilt nõuda viivist 4 % aastas, mis on suurem kui meie panga baasintressimäär võla tekkimise ajal. Seda intressi arvutatakse igapäevaselt alates maksetähtajast kuni võla tegeliku tasumiseni, ükskõik kas see on enne või pärast kohtuotsust. Peate maksma intressi koos võlgu oldud põhisummaga.
10.4 Kui Te ei maksa oma arvet ära või kui me ei saa makse saamiseks rahuldavat garantiid, võidakse Teie kontaktandmed ja tellimuse andmed anda üle kolmanda osapoole võlgu sissenõudvale agentuurile. Teie olete kohustatud maksma kõik tasud ja kulutused, mis sellega kaasnevad.
10.5 Me jätame endale õiguse peatada või lõpetada Teile teenuse pakkumine, kui Teie Yummy kontol on tasumata saldo.
11. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
11.1 Kui Toodete kättesaamisel selgub, et Toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis Tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada vahendajat. Kui Tuvastate, et kohaletoimetatud Tooted on mittekvaliteetseid ja Te ei võta neid vastu, peate need kullerile tagastama.
11.2 Kui Te pole rahul kiiresti rikneva kauba kvaliteediga, millel on lühike säilivusaeg, sealhulgas tooted, mida tuleb hoida tootja poolt määratud temperatuuril, palume pöörduda meie poole hiljemalt 48h jooksul pärast Toodete kättesaamist e-kirjaga aadressil info@yummybox.ee. Ebakvaliteetse Toote osas tuleb pretensiooni saatmistel esitada ka foto kehva kvaliteediga kaubast. Kui soovite esitada pretensiooni ebakvaliteetse või toimetamata jäänud kauba osas, siis tuleb see teha kauba kättesaamisest 24h jooksul e-kirja aadressil info@yummybox.ee või kodulehe chati kaudu.
11.3 Kui Te esitate kaebuse hiljem kui 48h jooksul ja/või ei esita fotot kauba kohta, siis ei kohustu me lahendama pretensiooni Teie kasuks.
12. KAUBA TAGASTAMINE
12.1 Kuna meie tooted sisaldavad värsket ja kiiresti riknevat toitu, puudub tarbijal tavapärane 14 päevane tagastusõigus peale korrektselt töödeldud ja väljastatud kauba kättesaamist.
12.2 Kaupa on võimalik tagastada vaid erandjuhtudel, sh kui tarne hilineb ilma eelneva teavituseta enam kui 24 tundi või tegu on süsteemirikkega, mida on võimalik mõlemapoolselt tuvastada ning tõendada.
13. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE
13.1 Juhul kui klient unustab oma püsitellimuse peatada või nädalat vahele jätta, ei ole selline tellimus tühistamisele kuuluv. Kui tellimus on töödeldud, ei ole võimalik seda tühistada. Kliendi kohustuseks on tagada, et tema tellimuse eelistused oleksid õigeaegselt reguleeritud. Seetõttu saadetakse kõik muutmata tellimused välja ja need arveldatatakse vastavalt. Klientidel on oluline aktiivselt hallata oma tellimuse seadeid, et vältida soovimatuid tellimusi ja nendega kaasnevaid kulusid. Julgustame kliente oma eelistusi õigeaegselt üle vaatama ja uuendama, et tagada sujuv ja rahuldust pakkuv kogemus.
14. MEIE TAGASIMAKSMISE POLIITIKA
14.1 Kui Te ei ole oma tellimusega rahul õigustatud põhjustel, näiteks ei ole karbis kõike tellitut, kast oli lõhutud või kast ei saabunud, pakume Teile kohast tagasimakset juhul, kui teil on võimalik tõestada, et kasti, mille eest olete maksnud, ei tarnitud nii, nagu oleks pidanud.
15. GARANTII
15.1 Garanteerime Teile, et meilt meie kodulehe kaudu ostetud Toode vastab tarnimisel selle kirjeldusele, on rahuldava kvaliteediga ning sobivad mõistlikul määral kõikidele eesmärkidele, milleks seda sorti tooteid tavaliselt ostetakse. Seejuures arvestatakse punktis 5 sätestatut.
16. MEIE VASTUTUS
16.1 Vastavalt punktile 14.1, kui me ei täida neid tingimusi, oleme Teile kohustatud tasuma vaid Toodete ostuhinna.
16.2 Miski selles lepingus ei piira meie vastutust:
16.2.1 meie hooletusest põhjustatud surma või tervisekahjustuse eest;
16.2.2 pettuse või valeandmete esitamise eest;
16.2.3 muude küsimuste osas, kus meie vastutuse välistamine või selle välistamise proovimine on ebaseaduslik.
17. INTELLEKTUTAALOMANDI ÕIGUSED
17.1 Oleme kõigi oma saidil registreeritud või registreerimata ja seal avaldatud materjalide intellektuaalomandi õiguste omanikud. Neid töid kaitsevad autoriõiguse seadused ja kõik need õigused kuuluvad meile.
17.2 Võite isiklikuks tarbeks printida välja ühe eksemplari ja laadida alla kõikide lehtede väljavõtteid. Te ei tohi meie autoriõigustega kaitstud materjalide ühtegi osa kasutada ärilistel eesmärkidel ilma selleks meilt ja meie litsentsiandjatelt luba saamata.
17.3 Kui postitate kommentaare Toodete või Teenuste kohta mis tahes veebilehele, blogisse või sotsiaalmeediavõrgustikku (Kommentaariumisse), peate tagama, et selline kommentaar kajastaks Teie õiglasi arvamusi. Meilt Teenust tellides volitate meid pöördumatult kasutama Teie kommentaare oma kodulehel ja kõigis reklaami- või sotsiaalmeediaväljaannetes, mida võime ise luua või millele teha kaastööd.
18. VÄLJASPOOL MEIE KONTROLLI OLEVAD SÜNDMUSED
18.1 Me ei vastuta ühegi oma lepingust tuleneva kohustuse täitmata jätmise või täitmisega viivitamise eest, mida põhjustavad sündmused, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli (“Vääramatu jõud”).
18.2 Vääramatu jõud hõlmab mis tahes toimingut, sündmust, mitte toimumist, tegevusetust või õnnetust, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli ja hõlmab eriti (ilma piiranguteta) järgmist:
18.2.1 Streike, töösulge või muid tööstusele omaseid väljaastumisi;
18.2.2 Kodanikurahutusi, mässe, sissetunge, terrorirünnakuid või terrorirünnaku ohte, sõda (väljakuulutatud või mitte kuulutatud), või sõjaohtu või ettevalmistust sõjaks;
18.2.3 Tulekahjut, plahvatust, tormi, üleujutust, maavärinat, maalihet, epideemiat või muud loodusõnnetust;
18.2.4 Raudteede, laevanduse, õhusõidukite, autotranspordi või muude ühistranspordi võis eratranspordi vahendite kasutamise võimatust;
18.2.5 Avalike või era telekommunikatsioonikanalite kasutamise võimatust; ja
18.2.6 Mis tahes valitsuse seadusi, määranguid või piiranguid.
18.3 Meie tegevus mis tahes Lepingu alusel loetakse peatatuks Vääramatu jõu sündmuse kestmise ajaks, ning meie kohustuse täitmise aeg pikeneb selle perioodi võrra. Me teeme mõistlikke jõupingutusi, et lõpetada Vääramatu jõu toimimine või leida lahendus oma Lepingu järgsete kohustuste täitmiseks vaatamata Vääramatule jõule.
19. ERALDATAVUS
19.1 Kui mõni neist tingimustest või mis tahes Lepingu sätetest on mõne pädeva asutuse poolt tunnistatud tühiseks, kehtetuks, ebaseaduslikuks või mingil määral jõustamatuks, siis ei mõjuta see teiste sätete kehtivust, mis jäävad kehtima seadusega lubatud täies mahus.
20. TERVE KOKKULEPE
20.1 Need tingimused ja kõik nendes sõnaselgelt viidatud dokumendid moodustavad kogu meie vahelise kokkuleppe ja asendavad kõiki varasemaid mis tahes Lepingu teemaga seotud arutelusid, kirjavahetust, läbirääkimisi, varasemaid kokkuleppeid, vastastikust arusaamist, omavahelisi leppeid.
20.2.2 Me kõik tunnistame, et Lepingu sõlmimisel ei tugine kumbki meist mingitele esindustele ega garantiidele (ükskõik, kas tehtud heauskselt või hooletusest), mida ei ole sätestatud nendes tingimustes ega nendes viidatud dokumentides.
20.3.3 Me kõik nõustume, et ainus vastutus selles Lepingus sätestatud esinduste ja garantiide osas (ükskõik kas tehtud heauskselt või hooletusest) on vastutus Lepingu rikkumise eest.
20.4 Miski selles punktis ei piira ega välista vastutust pettuse eest.
21. MEIE ÕIGUS MUUTA NEID TINGIMUSI
21.1 Meil on õigus neid tingimusi aeg-ajalt läbi vaadata ja muuta, et kajastada muutusi meie äritegevust mõjutavates turutingimustes, tehnoloogia muutusi, maksemeetodite muutusi, asjakohaste seaduste ja regulatiivsete nõuete muutusi ning meie süsteemi võimekuse muutusi.
21.2 Teile kehtivad põhimõtted ja tingimused, mis kehtivad ajal, kui tellite meilt Tooteid, väljaarvatud juhul, kui seadused või valitsusorganid nõuavad nende põhimõtete või tingimuste muutmist (sel juhul rakenduvad need Teie varem esitatud tellimustele) või kui me teatame Teile enne Saatmiskinnituse saatmist nende põhimõtete ja tingimuste muutmisest (sel juhul on meil õigus eeldada, et te nõustute tingimuste muutmisega, kui te pole meile seitsme tööpäeva jooksul pärast Toodete kättesaamist vastupidist teatanud).